Borgå metodistförsamling

Aktiviteter - januari 2017. 1800 Förnyelsegudstjänst med nattvardsfirande. Kollekt för barnhemmet i Zimbabwe. 1500 Julsångsgudstjänst i Lovisa, servicehuset Esplanad, Drottninggatan 7. 1000 - 12.00 Stickcafe. 1830 Kom och be. 1100 Gudstjänst med söndagskola. Sopplunch börjar igen 10.1.2017! Aktiviteter - december 2016. Andra söndagen i advent. 1100 Gudstjänst i Borgå. Gösta Söderström predikar, Annika Carlsen. 1500 Gudstjänst i Lovisa, servicehuset Esplanad, Drottninggatan 7. 1000 - 12.00 Stickcafe.

OVERVIEW

The domain borga.metodistkyrkan.fi presently has an average traffic classification of zero (the lower the higher page views). We have traversed thirteen pages within the web page borga.metodistkyrkan.fi and found two websites linking to borga.metodistkyrkan.fi.

BORGA.METODISTKYRKAN.FI TRAFFIC

The domain borga.metodistkyrkan.fi is seeing variant levels of traffic for the duration of the year.
Traffic for borga.metodistkyrkan.fi

Traffic ranking (by month) for borga.metodistkyrkan.fi

Traffic ranking by day of the week for borga.metodistkyrkan.fi

Metodistkyrkan.fi

The United Methodist Church Finland Swedish Provisional Annual Conference. Zimbabwe arbete bland barn and projekt. Anmäl dig redan nu och.

WHAT DOES BORGA.METODISTKYRKAN.FI LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of borga.metodistkyrkan.fi Mobile Screenshot of borga.metodistkyrkan.fi Tablet Screenshot of borga.metodistkyrkan.fi

BORGA.METODISTKYRKAN.FI SERVER

We caught that a single root page on borga.metodistkyrkan.fi took seven hundred and sixty-six milliseconds to load. Our parsers could not observe a SSL certificate, so we consider this site not secure.
216.172.105.24

SERVER SOFTWARE

We observed that borga.metodistkyrkan.fi is using the LiteSpeed operating system.

Borgå metodistförsamling

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The domain has the following in the web site, "Kollekt för barnhemmet i Zimbabwe." I observed that the web page also stated " 1500 Julsångsgudstjänst i Lovisa, servicehuset Esplanad, Drottninggatan 7." They also stated " Gösta Söderström predikar, Annika Carlsen. 1500 Gudstjänst i Lovisa, servicehuset Esplanad, Drottninggatan 7."

ANALYZE OTHER WEB PAGES

Ekenäs metodistförsamling

Välkommen med på en rolig, festlig och avslappnande kväll för småbarnsmammor! Kvällen börjar med middag kl. Efter filmen får man gärna stanna kvar och umgås en stund.

Välkommen till Betlehemskyrkan! Grankulla svenska metodistförsamling

Hej Vi behöver ny torrskaffning till vår matbank. Matvaror som ris, grötflingor, majsflingor, mysli, mjöl, knäckebröd, matolja, makaroni, spaghetti, konserver, kaffe, te, hygienartiklar mm. Kontakta koordinator Johanna Cedergren via messenger eller du kan lämna matvarorna till kyrkan i samband med gudstjänsten. Vi har delat ut de sista matvarorna 10. Tack och Gud välsigne dig.

Helsingfors metodistförsamling Välkommen till Kristuskyrkan!

Helsingfors svenska metodistförsamling tillhör den finlandssvenska grenen av den världsomspännande United Methodist Church. Vår kyrkobyggnad kallas Kristuskyrkan och finns på Apollogatan i Tölö. Insamling till Home of Hopes utbyggnad i Zimbabwe. 1800 Vårstart för kvinnogruppen och möte för män.

Metodistkyrkan i Ingå

Välkommen till Ingå svenska metodistförsamling! Besök oss gärna i Taborkyrkan, 10230 Ingå st.

Jakobstads metodistförsamling

Kolla in oss på www.